اهنگ بشکنه دست سرنوشت یارمو از من گرفت

 

 
متن آهنگ حمید هیراد به نام انفرادی :گر با دگران سحر کنی وای بر من از کوی دگر گذر کنی وای بر منچه آشوبی شوم هر دم که دل میبری از هر کسچه جنجالی به پا کردی تو در ...
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - دانلود آهنگ بشکنه دست روزگار از فرهاد جهانگیری با لینک مستقیم - کیفیت 320 چشم انتظار ، پخش ... بشکنه دست سرنوشتم که یار من از من گرفتی.
 
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فرهاد جهانگیری بنام چشم انتظار با کیفیت 320 و 128 و متن آهنگ ... بشکنه دست سرنوشتم که یارمه از مه گرفتی.
 
۸ فروردین ۱۳۹۸ - دانلود آهنگ بشکنه دست سرنوشتم که یارمه از من گرفتی "جهت دانلود کامل آهنگ کلیک کنید http://www.popmelo.ir/post/516" "جهت دانلود کامل آهنگ ...
وارد نشده: سرنوشتگرفت
واقعاً بد شد که وقتی ایمان پخش میشد من نبودم و ویدیو نگذاشتم، ولی الان برگشتم و تا عید هستم این کلیپ رو هم داشته باشین مال قسمت 17 هست :)
وارد نشده: گرفت
۹ شهریور ۱۳۹۷ - دانلود آهنگ بشکنه دست سرنوشتمکه یارمو ازم گرفتی. , آخه چقدر نا مهربانی خدایی خیلی بد نوشتی. , لعنتی یکم یواش تر زخم نزن طاقت ندارم.
۳۰ دی ۱۳۷۶ - کد آهنگ پیشواز همراه اول فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم که یارمو ازم گرفتی,کد ... همراه اول دست اونو گرفتی با چشام اینو دیدم,دانلود رایگان ...
وارد نشده: سرنوشت
دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم که یارمو ازم گرفتی ... یادگاری نوشتیمبا من اندوه جدایی نمیدانی چه ها کردنفرین به دست سرنوشت تو را از من جدا کردبی ...
دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم که یارمو ازم گرفتی ... دست اونو گرفتی با چشام اینو دیدم کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول دست اونو گرفتی با چشام اینو دیدم,دانلود رایگان اهنگ دست اونو گرفت .... رویایی که شد ادامه ی سرنوشت من.
 
دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری بشکنه دست سرنوشتم که یارمو ازم گرفتی .... درختان یادگاری نوشتیمبا من اندوه جدایی نمیدانی چه ها کردنفرین به دست سرنوشت تو را از ... انتظار همراه اول دست اونو گرفتی با چشام اینو دیدم,دانلود رایگان اهنگ دست اونو گرفت .
۱۸ تیر ۱۳۹۶ - دانلود موزیک ویدئو جدید فرهاد جهانگیری به نام زخم دل Download New Video From Farhad Jahangiri Called Zakhme Del تنظیم : مسلم ابرشهر ...
دانلود اهنگ اره تو خوب همیشه من بدم ببین چند بار بدون تو رگ زدم .... هر کی تو رو ازم گرفت الهی بیچاره بشه ... دانلود آهنگ بشکنه دست سرنوشتمکه یارمو ازم گرفتی.
خدای آسمونها خیلی دلم گرفته رقیب بی سر و پا یارمو ازم گرفته او رفته از کنارم قلب ... ما را ز دست من گرفتن اون یار بی وفا را #موسیقی #نوستالوژی #خاطره #قدیمی #آهنگ ..... اتیشه دردم اروم نمیشه پهلوهام تیر میکشه ساعتم بشکنه کاش تو قمار لحظه هاش تا ..... کسی اگر زورش ، به تقدیر و سرنوشت می رسد ، فتیلۀ فانوسِ #پائیز را ، کمی ...
در ﻗﻠﺐ ﻣﺮدم ﺟﺎی ﮔﺮﻓﺖ . دارﯾﻮش ھﺮﮔﺰ ... اﻟﺒﻮم ﻓﺮﯾﺎ. د زﯾﺮ آب. اﻟﺒﻮم ﺷﻘﺎﯾﻖ. اﻟﺒﻮم ﭼﺸﻢ ﻣﻦ. اﻟﺒﻮم ﻧﺎزﻧﯿﻦ. اﻟﺒﻮم ﭘﺮﻧﺪه ی ﻣﮭﺎﺟﺮ. اﻟﺒﻮم زﻧﺪوﻧﯽ. اﻟﺒﻮم دﯾﻮار ..... ﺟﺎﻧﺎ ز دﺳﺖ. ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﻳﻚ دم ﻧﺒﺎﺷﺪ راﺣﺘﻢ. ﻳﻚ دم ﻧﺒﺎﺷﺪ راﺣﺘﻢ. ﺑﯽ. ﺗﻮ ﺑﻪ دﻧﯿﺎ ﺳﺮورم ﺑﺎ آه و اﻓﻐﺎن در ﺑﻐﻞ. ﺑﯽ ﺗﻮ ﺑﻪ دﻧﯿﺎ ...... ﻣﺮگ ﺗﺪ. رﻳﺠﻲ ﺷﺪه ھﺴﺘﻲ ﺑﺮام. ﻧﻘﺶ ﺧﻨﺪه دﻳﮕﻪ ﻣﺮده رو ﻟﺐ. ھﺎم. ای ﺧﺪا ھﺮﻛﺴﻲ از راه ﻣﻲ. رﺳﻪ. ﻣﻲ .... اﻟﮫﻲ ﺑﺸﻜﻨﻪ ﻗﻠﺒﺶ اﻟﮫﻲ ...... ﯾﺎرﺷﻮ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﯿﻤﺎر ﭼﻪ ﻣﯽ ﭘ ...
    آکورد آهنگ های پاپ - ... آکورد آهنگ زیبای منو بارون از بابک جهانبخش ..... فقط تنهــــایی یارمه . ..... اگه دنیا دست من بود مینوشتم سرنوشت رو .... کلاغا اطراف منو گرفتن از دور مزرعه هنوز نرفتن .... دلمــــــــــــــــــم بشکنه حرفی نیست حقیقت رو ازت میخوام
    مشکی دوست - متن ترانه ها ی قدیمی رضا صادقی - من صادق شایسته یه مشکی دوست،همین... ... سرنوشت تلخمو با عشق رویاییت نوشتی .... دست بی دستان گرفتن کار توست ...... زود می گن اون خودشه اون یارمه ...... بشکنه دستم ولی ناخواسته گلدونو شکستم.
      تجلی مهربانی زندگیم که مادرم بود را تقدیر از من گرفت. رحمی به ما کن ای تک گل زیبای .... اون به یارشو. من به خاک. ... ○با آهنگ خاصی یا سکوت میکنن و میرن تو فکر.. یا صدا هق هقشون ... این روند قاچاق دختران به دست باندهایی انجام می گیرد که در تهران و شهرهای جنوبی ایران مشغول ...... همیشه دلموکسایی شکستند که نخواستم دلشون بشکنه
      دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری فکر کنم ای یا کریم تو داری با من دشمنی ؟ .... اهنگ ویدا سوزوندم کادوهاشو · بشکنه دست سرنوشت فرهاد جهانگیری اپارات · تلکرام طلای ...
      مهربان من عزیزم نمی خوام تو بین دو راهی بمونی /نمی خوام با دلسوزی بهم جواب بدی /بعد به ..... نمی خوام به اتفاقاتی که می افته فکر کنم /بذار منم بیفتم دست سرنوشت حالا که خوب و ... بسوزم و بسازم و سکوت کنم /تا شاید سکوت خدا بشکنه در برابر بی مهرهاشون /الا ..... نمی دونم چرا دیشب ب